Digital Marketeer in een marketingbureau 

Voor onze klant, een agency ten oosten van Antwerpen, zoekt The Maffia een Digital Marketeer. Je bent een (groeiende) expert op vlak van SEA, SEO en socials en je hebt reeds een paar jaar ervaring in de digitale sector. Het is je passie om campagnes op te zetten die opvallen en converteren. De vraag naar leads bij KMO-bedrijven zie jij als een ware uitdaging die je graag wil omzetten in het aanbieden van wijze online content die resultaten teweeg brengen.

  • Locatie: Oosten van Antwerpen
  • Startdatum: asap
  • Einddatum:
    • Loondienst: onbepaalde duur
    • Freelance: 2 maanden (verlengbaar)
  • Beschikbaarheid:
    • Loondienst:full time
    • Freelance: 60 – 100%
  • Ervaring: + 3 jaar

Checklist:

  • Je volgde bij voorkeur een relevante opleiding. Je wil graag ook je kennis over digital jungle up-to-date houden. Denk aan nieuwe SEO-inzichten of social hacks.
  • Je bezit over een grote portie motivatie en goesting om je in deze uitdaging te smijten.
  • Je hebt minstens 2 tot 3 jaar ervaring in de meest essentiële tools: Google Analytics, Google Ads (in alle vormen),Google Tag Manager, Google Data Studio, het Adobe-pakket, de belangrijkste opensourcewebplatformen, social advertising en socialplanningstools. Ook hier up-to-date blijven met de nieuwste snufjes is voor jou een leuke bezigheid.
  • Je bent analytisch ingesteld. Naast het opzetten van campagnes moet je ook eens in de cijfers duiken, finetunen en klanten achteraf een duidelijk rapport meegeven.
  • Zelfstandigheid en teamgeest; dit combineer je gemakkelijk. Om een goed team te vormen is het van belang om overleg te houden en straffe communicatie te voeren.
  • Interactie aangaan met de klant is voor jou niet moeilijk. Als je met een vraag zit dan neem je met gemak de telefoon om op zoek te gaan naar een antwoord.
  • Je bent organisatorisch ingesteld wat ervoor zorgt dat je elke deadline vlot in het vizier hebt en een goed overzicht kan behouden.
  • Je heb je eerste stappen gezet in marketing automation en ziet het potentieel om te gebruiken voor klanten.

Wat moet je doen?

  • Je werkt op basis van een briefing een marketingplan uit voor klanten via de kanalen die relevant zijn, van hun eigen website tot de meest passende manier om online te adverteren.
  •  Je doet uitgebreid research naar de juiste SEO-optimalisaties voor klanten aan de hand van de juiste zoekwoorden en doelgroepen. En je gaat aan de slag om die aanpassingen technisch te implementeren op de website van de klant.
  •  Je zet campagnes op in Google Ads en jongleert makkelijk tussen het optimaliseren van onder andere Search, Display en remarketingcampagnes.
  •  Je maakt contentkalenders op voor klanten en maakt een overzichtelijk plan van welke boodschap je via welk kanaal wil gaan pushen en hoe dat visueel vuurwerk wordt.
  •  Je gaat in overleg met de klant om tot het beste resultaat te komen én om verslag uit te brengen van de resultaten.
  •  Je zet betalende campagnes op voor onze eigen merken en klanten via onder andere Facebook, LinkedIn en Instagram.
  •  Je geeft de copywriters advies bij het schrijven van teksten voor het bouwen van een nieuwe website en gaat in overleg over wat beter kan.

Interesse?
Mail simon@themaffia.be

You must be logged in to post a comment.
Menu