Digital performance marketeer

The Maffia en een digital agency nabij Turnhout zijn op zoek naar een digital performance marketeer. We zoeken iemand die onze klanten helpt om onderbouwde beslissingen te maken. Eentje die ingewikkelde materie kan omzetten in klare taal. Eentje die kickt op data om van daaruit opportuniteiten voor te leggen bij zijn of haar klanten. 

In het kort:

◻ Locatie: nabij Turnhout en remote
◻ Statuut: loondienst
◻ Ervaring: junior – medior
◻ Talen: NL

Wat jou onderscheidt:

  • Digital marketing is jouw passie. Punt. Daar hoeven we geen extra uitleg bij te geven.
  • Leergierigheid & nieuwsgierigheid zijn je tweede aard. 
  • Je houdt van data en staalharde bewijzen. Zo kan je elke beslissing en inspanning staven met cijfers. 
  • Je bent bekend met het ‘agency leven’ of weet hoe het is om verschillende projecten en verschillende klanten te ‘managen’. 
  • Organiseren kan je, en dan hebben we het niet over een drink voor de verjaardag van je lief, maar over je eigen werk en taken. Al kunnen die andere organisatieskills ook nog van pas komen. 😉🍺
  • Helder en proactief communiceren met je klanten en collega’s, daar ben je sterk in. Dat hoeft trouwens niet altijd té formeel te zijn. Gezellig een babbeltje doen en ‘socializen’ met klanten gaat vanzelf voor jou. 
  • De goesting in een nieuwe uitdaging spat ervan af. Wees gerust, wij zijn ervan overtugid dat wij elkaar naar een hoger niveau kunnen tillen. 
  • Je kan niet alles weten natuurlijk; Kom je iets tegen dat je nog niet kent? Je gaat de uitdaging niet uit de weg en spit het tot de bodem uit.
  • Extra punten scoren? Ervaring in TikTok of zotte dashboards zou top zijn! Blaas ons gerust van onze sokken! 

Dit zal je bij ons realiseren

  • Analyses, data, resultaten. Daar krijg jij het warm van. Je gaat aan de slag met Google campagnes, Facebook, Instagram en LinkedIn advertenties én je houdt weleens van een experimentje, met TikTok of Pinterest advertenties bijvoorbeeld. 
  • Jouw klanten hebben doelen en met je ervaring als digital marketeer begrijp jij precies wat nodig is om deze doelen te bereiken. Elke beslissing is gebaseerd op data. 
  • Je werkt met het oog op de best mogelijke resultaten en weet precies wat er nodig is om de doelgroep bij hun ‘gillet’ te pakken en binnen te halen, euhm te overtuigen bedoelen we dus. Daar is trouwens creativiteit voor nodig. 
  • Jij eet ROAS als ontbijt. Of weet tenminste toch wat termen zoals SEA (en SEA), ROI, CPC en CPA betekenen. 
  • Het advertentiebudget in de gaten houden en bijsturen waar nodig doe je automatisch, zo kan je nog nét wat meer uit je campagnes persen. 
  • Jouw creatieve brein weet hoe een landingspagina, een mailing of social content eruit moet zien om te converteren en je bedenkt dan ook proactief nieuwe (campagne) ideeën. 
  • Achter elke inspanning zit een strategie. Dat weet jij als geen ander want je denkt die strategieën zelf mee uit en presenteert ze in mensentaal aan de klant. 
  • Klanten komen bij jou als eindverantwoordelijke van projecten aankloppen. Toch sta je er niet alleen voor, want sparren met het team is (bijna) dagelijkse kost. 

Interested?
Email simon@themaffia.be!

You must be logged in to post a comment.
Menu