Senior Strategisch Marketeer

The Maffia en een digital agency nabij Turnhout zijn op zoek naar een digital performance marketeer. We zoeken een marketingstrateeg voor wie bedrijfspositionering geen geheimen kent. Eentje die zich kan verplaatsen in de doelgroep(en) van zijn of haar klant. Eentje die al concrete campagnes in gedachten heeft wanneer een doelstelling nog maar wordt uitgesproken. 

In het kort:

◻ Locatie: nabij Turnhout en remote
◻ Statuut: loondienst
◻ Ervaring: medior – senior
◻ Talen: NL

Wat jou onderscheidt:

  • Digitale marketing is jouw passie. Punt. Daar hoeven we geen extra uitleg bij te geven.
  • Propositieontwikkeling, met een langetermijnbril op; Dat is dagelijkse kost voor jou. 
  • Je houdt van data en staalharde bewijzen. Zo wil je elke beslissing en inspanning staven met cijfers.
  • Je doet niks liever dan een écht partnership op te bouwen met jouw klanten. Enkel door heldere & proactieve communicatie bekom je de beste resultaten.
  • De goesting in een nieuwe uitdaging spat ervan af. Je helpt mee om onze collega’s naar een hoger niveau te tillen.
  • Ondanks je ervaring kan je niet alles weten natuurlijk; Kom je iets tegen dat je nog niet kent? Je gaat de uitdaging niet uit de weg en spit het tot de bodem uit.
  • Ondernemers (en collega’s) begeleiden via opleidingen & adviestrajecten maken jou gelukkig. 
  • Een gezonde dosis nieuwsgierigheid die ervoor zorgt dat je heel veel vragen stelt en geen genoegen neemt met het eerste, beste antwoord maar blijft doorvragen.
  • Een kritische mindset die gesprekken niet uit de weg gaat maar ook klanten in vraag durft te stellen.

Dit zal je bij ons realiseren

  • Jouw klanten hebben doelen en met je ervaring als strategische marketeer begrijp jij precies wat nodig is om deze doelen te bereiken. Elke beslissing is gebaseerd op data. 
  • Achter elke inspanning zit een strategie. Dat weet jij als geen ander want je denkt die strategieën zelf mee uit en presenteert ze in mensentaal aan de klant. 
  • Je werkt met het oog op de best mogelijke resultaten en weet precies wat er nodig is om de doelgroep bij hun ‘gillet’ te pakken en binnen te halen, euhm te overtuigen bedoelen we dus. Daar is trouwens creativiteit voor nodig. 
  • Analyses, data, resultaten. Daar krijg jij het warm van. Je gaat aan de slag met Google campagnes, Facebook, Instagram en LinkedIn advertenties én je houdt weleens van een experimentje, met TikTok of Pinterest advertenties bijvoorbeeld. 
  • Jij eet ROAS als ontbijt. Of weet tenminste toch wat termen zoals SEA (en SEA), ROI, CPC en CPA betekenen. 
  • Het advertentiebudget in de gaten houden en bijsturen waar nodig doe je automatisch, zo kan je nog nét wat meer uit je campagnes persen. 
  • Jouw creatieve brein weet hoe een landingspagina, een mailing of social content eruit moet zien om te converteren en je bedenkt dan ook proactief nieuwe (campagne) ideeën. 
  • Brainstormen met klanten doe je op regelmatige basis om je strategie tijdig te evalueren en bij te sturen. 

Interested?
Email simon@themaffia.be!

You must be logged in to post a comment.
Menu