Senior accountmanager

The Maffia en een grote speler in de retailsector zijn op zoek naar een Senior Accountmanager.

Want to know the client? Request briefing here.

  • Locatie: Brussel + Remote
  • Contract: Freelance
  • Start: 2 Juni 2025
  • Eind: 30 November 2025
  • Ervaring: 10+ jaar
  • Beschikbaarheid: 100%
  • Talen: NL

Verwachtingen: 

  • Een duurzame relatie uitbouwen en onderhoudtenmet de partner en als strategische sparring partner optreden op vlak van omnichannel communicatie
  • De business kennen van de partner evenals de Marcom Services business rollen en processen, ondersteund door SSO
  • Een omnichannel roadmap opstellen obv het strategisch plan van de partner
  • De geleverde kwaliteit high level evalueren en escaleren waar nodig om kwaliteit te garanderen
  • Je eigen ontwikkeling in handen nemen en een sterke blik naar buiten hebben en deze externe blik ook binnen brengen in de organisatie
  • De rationele ‘bovenstroom’ en emotionele ‘onderstroom’ in processen en veranderingen herkennen en benoemen en de ‘onderstroom’ trachten voor te zijn
  • Ervaring in reclamebureaus is een must!

Verantwoordelijkheden:

  • Verantwoordelijk voor het opstellen van een omnichannel roadmap (klantentouchpoints, marcom mijlpalen, grote thema’s, campagnes en zware digitale releases) obv het strategisch plan van de BOU samen met de partner en met de accounts van de andere GSOU’s zodat de business zijn doelstellingen kan realiseren.
  • Verantwoordelijk voor een high level overzicht en rapportering over jaar- en kwartaalbudgetten aan mijn partner, zodat we zijn middelen efficiënt inzetten.
  • Verantwoordelijk voor high level keuzes rond kwaliteit (evaluatie prio 1 incidenten, initiëren van structurele verbeteringstrajecten) samen met de partner en de Delivery Manager, zodat we de middelen van de partner efficiënt inzetten.
  • Verantwoordelijk voor het kennen, uitdragen en sturen van de Marcom Services business rollen obv de service catalogus van SSO, samen met het team Strategy, Concept & Design, de accounts van de andere GSOU’s en de partner zodat de partner weet wat hij van Marcom Services kan verwachten.
  • Verantwoordelijk voor mijn blik naar buiten (macro-economische en sociologische trends, weten wat er leeft bij mijn klant, in het concurrentielandschap daarrond, hoe de nieuwe technologie evolueert) zodat ik de partner deskundig kan adviseren.
  • Verantwoordelijk om emotioneel beschikbaar te zijn naar partners en eigen organisatie toe, zodat ik de emotionele onderstroom kan herkennen, benoemen en hierop kan anticiperen.

Interested?
Request the briefing here.

You must be logged in to post a comment.
Menu