Proud Productions: Céline Van Aerde

Hey! Ik ben Céline Van Aerde en ik specialiseer mijzelf reeds 12 jaar in content creation en design. 


Mijn Proud Project 
Ik ben best trots op mijn project van Joke, “De kracht van Zachtheid”. Joke ondersteunt (fysiek) sensitieve vrouwen om vanuit zachtheid te groeien naar meer rust aan de hand van lichaamsgericht werk. Het onderwerp sprak mij meteen aan! De klant was, en is nog steeds iemand die weet wat ze precies voor ogen heeft en zal dit uiteindelijk ook realiseren. Dit zorgde ervoor dat het ontwerpen veel aangenamer werd. Er werd mij gevraagd om te helpen met het ontwerp van haar logo, huisstijl, creëren van een cadeaubon, een carddeck, enzovoort.  

Dit project is misschien niet het zotste dat ik ooit heb gerealiseerd op creatief vlak, maar het was wel het meest uitdagende. Tegelijkertijd ook rustgevend, aangezien de klant en ik op dezelfde golflengte zaten. Ook de dankbaarheid die Joke had voor de voorstellen die ik deed gaf mij zoveel energie en zin om pro-actief nog meer voorstellen te doen. Ik merkte dat ik haar core-business begreep en ik wou het mee naar buiten brengen.  


Voor wie is “De kracht van Zachtheid”?
“De kracht van Zachtheid” is er enerzijds voor personen zonder fysieke klachten. Het zijn vaak mensen die op zoek zijn naar het ontwikkelen van meer bewustzijn, alsook om preventief aan hun gezondheid te werken.  

Anderzijds is “De kracht van Zachtheid” ontwikkeld voor mensen die lijden aan chronische klachten, pijn- en / of vermoeidheidsklachten, stress gerelateerde klachten, hyperventilatie, enzovoort. 

Het is er voor (fysiek) sensitieve vrouwen die uit de vicieuze cirkel van pijn, vermoeidheid, stress, overprikkeling, … willen komen.
Deze vrouwen willen namelijk met een open blik kijken naar het lichaam, het bewustzijn en de connectie tussen beiden.  


Moodboard 
Dit project is voor mij zeer goed uitgedraaid doordat ik vroeg aan de klant om een moodboard te maken op Pinterest. Zo kan je eigenlijk een duidelijk beeld krijgen van wat de klant precies verwacht en graag ziet. Niemand heeft namelijk dezelfde smaak, dus is het belangrijk om hier rekening mee te houden. De klant moet zichzelf kunnen identificeren met de huisstijl. 


Mijn tip voor freelancers
De sterkte zit hem erin dat je kan ontwerpen wat de klant zelf in hoofd heeft en dit moet je naar je hand kunnen zetten, zodat zowel de klant als jij als de ontwerper tevreden zijn.  


“We zaten direct op dezelfde golflengte en ze wist dan ook mijn ideeën perfect uit te werken.

Blij als een klein kind ben ik met het resultaat. 🙏” 

Joke, “De kracht van Zachtheid”


Ben jij op zoek naar iemand met kwaliteiten zoals Céline? Of heb je zelf een project die je graag in de kijker wil zetten?

Neem dan contact met ons op!
simon@themaffia.be

You must be logged in to post a comment.
Menu