Digital marketeer

Ben jij een ondernemende go-getter die helemaal warm wordt van digitale marketingstrategieen? Word jij warm van optimalisatiemeetings met Google en Meta om zo het maximale rendement voor jouw klanten te halen? Voel jij je als een vis in het water bij het adviseren en verdedigen van jouw visie bij klanten en collega’s? Zie jij het volledig zitten om jezelf te smijten in een sterk veranderende industrie die zich meer en meer online afspeelt? En ben jij vooral iemand die kennis van SEA , doelgroepen en performante campagnes combineert met praktische hands-on- ervaring? Lees dan zeker verder.

Want to know the client? Request briefing here.

  • Locatie: Antwerpen
  • Loondienst: Start ASAP; periode van onbepaalde duur
  • Ervaring: junior – medior
  • Beschikbaarheid: Full time
  • Talen: NL

Wat je bij ons zal doen

  • Het adviseren, samenstellen, praktisch uitleggen van jouw visie op een online marketingstrategie snap jij als de beste.
  • Het inrichten en continu optimaliseren van online advertentiecampagnes maakt jou warm. Maximale kennis haal jij uit de wekelijkse meetings met Google en Meta en deze kennis ben je in staat te presenteren aan jouw collega’s. Jij bent de expert, wij geïnteresseerd in alles wat jij presteert.
  • Samen met je collega’s bouw je niet enkel marketingcampagnes voor onze klanten uit, je spot ook kansen in de markt en zit mee aan het stuur van het uitrollen van nieuwe digitale producten binnen onze portfolio.
  • Een kleine informele structuur zie jij als de ideale springplank om mee te bouwen aan succes en echt jouw stempel te drukken binnen de organisatie. Je bent in staat om vlot te switchen tussen (inter) nationale Benelux klanten en lokale retailondernemers.
  • Je staat net zo graag voor een groep, klanten als je hands-on campagnes mee instelt en uitrolt.

Met deze eigenschappen bied je een grote meerwaarde

  1. Hard skills: Een eerste maar diepgaande ervaring met Google Analytics, Datastudio, PAID Advertising (Ads, Display, Youtube, Social, ..)
  2. Ondernemingszin: Jij spot kansen en durft deze ook te nemen. Initiatief wordt meer dan ooit gewaardeerd in het bedrijf en bij onze klanten.
  3. Communicatieve en commerciële vaardigheden: Jij bent in staat om je ideeën helder te vertalen en overtuigend te communiceren intern en naar onze klanten.
  4. Collegialiteit: Je bent een teamplayer en gelooft dat 2 meer kunnen dan 1.
  5. Je staat bekend als een communicatief sterk en sociaal persoon.
  6. Je behoudt de structuur binnen jouw verantwoordelijkheden en ziet steeds kansen om onderlinge workflows te optimaliseren en verbeteren.
  7. Waarden als eerlijkheid en transparantie vormen voor jou een evidentie. Je draagt deze kernbegrippen graag uit!
  8. Uitstekende Nederlandse taalbeheersing. Kan je ook vlot weg in het Frans? Dan hebben wij al echt heel lang van jou gedroomd.

Jobgerelateerde competenties

  • Sociale media-toepassingen inzetten in professionele processen.
  • De gegevens van de campagne opvolgen en bijsturen (veranderen van drager, van media, …)
  • Het verkeer (traffic) naar en op een website optimaliseren.
  • De mediastrategie, het concept en de boodschap van de campagne bepalen in samenwerking met de verkopers, de ontwerpers en de adverteerders.
  • De opstart van reclamecampagnes opvolgen.
  • Informatie verzamelen over een product of merk (testresultaten, enquêtes, waarnemingen, …).
  • Werken binnen het mediadomein: Sociale media.
  • Een product of merk analyseren, de marktcontext onderzoeken en de noden van de klant-adverteerder identificeren.
  • De verspreiding van advertenties en hun plaatsing controleren.

Interested?
Vraag hier de briefing aan.

You must be logged in to post a comment.
Menu